Pages

Wednesday 18 April 2012

Masuk TV???? HeHeHe (Bahagian 6)

Assalamualaikum...(sambung citer)...

Dan tepat pada (hehe..dah lupa tarikhnya), tiba-tiba saya dapat panggilan daripada produksi sejarawan muda tu.Terus berdebar kencanglah jantung saya ni...Dalam hati ni memang tak putus-putus berdoa...Harap-harap dapat..Harap-harap dapat.....Amin.....

Kemudian, penerbit tu pun memulakan bicara...
"Fazirah, anda merupakan salah sorang peserta akhir TOP 20 bagi program ini, dan kami akan memilih 14 orang sahaja bagi menjayakan program tersebut.Keputusan sebenar akan dimaklumkan kepada anda tidak lama lagi.Sila tinggalkan nama penuh anda, alamat dengan e-mail sekali.TQ!"
#lebih kurang macam tu lah dia cakap..hehehe

Dan malam tu, saya tak dapat lelapkan mata.Rasa berdebar-debar tu tak nak hilang.Nak tak nak, kena terima juga keputusannya....Dan keesokannya, (kalau tak silap), "Fazirah, anda layak menjadi peserta akhir bagi Rancangan Realiti Sejarawan Muda...Sebarang maklumat akan diberitahu kepada anda kemudian.."

Subhanallah, Syukur Alhamdullilah..Tak sangka dapat mengatasi peserta yang lebih berkebolehan daripada saya.Syukur sangat...Rasa macam dalam mipi lah pulak..Tapi sebenarnya inilah realiti...Segala cabaran yang saya alami untuk ikut ujibakat tu nampaknya berbaloi..Tak rugi saya dapat lelah waktu tu..hehe


Akhirnya, awal bulan februari tu, saya pun terbang ke Selangor..(first time n sorang2x)....hehe..taklah sorang2x...ada lagi dua orang dari Sabah yang terpilih, tapi saya ni malu-malu kucing.So, dikira sorang-soranglah tu kan...Huhu...

Dan,ketika rakaman tu, macam-macam juga pengalaman yang saya dapat.Tak sabar berkongsi dengan korang semua....Tapi tak boleh lah sekaligus, sebab panjang sangat...Kalau dipendekkan macam tak best lah pulak..okaylah..See u soon...Insyaallah...

Salam ^ ^

0 comments:

Post a Comment